Gwarancja na produkty Fenix

Firma Fenix oferuje 5 lat bezpłatnych napraw Twojego sprzętu, licząc od daty zakupu.

Zasady nowej, dłuższej gwarancji dotyczą produktów kupionych po 1 stycznia 2015 roku.

 

Latarka, latarka czołowa, latarka rowerowa
(nie dotyczy wbudowanych, niewymienialnych akumulatorów oraz baterii)

5 lat + 6 miesięcy po rejestracji

Latarka, latarka czołowa, latarka rowerowa
(z wbudowanym, niewymienialnym akumulatorem)

2 lata + 6 miesięcy po rejestracji

Akumulatory, ładowarki, montaże rowerowe, włącznik żelowy

2 lata

Gwarancja dożywotnia po upływie 5 lat klienci ponoszą jedynie koszt części, naprawa zostanie wykonana bezpłatnie.
Przedłużenie okresu gwarancji po zarejestrowaniu latarki na stronie fenix.pl (link) oraz na stronie producenta (link), okres gwarancji zostanie przedłużony o kolejne 6 miesięcy. To oznacza, że łączny czas gwarancji może wynieść 5,5 roku!
Zgłoszenie gwarancyjne zgłoszenie będzie uznane za ważne, jeżeli dołączysz do produktu dowód zakupu lub kartę gwarancyjną Fenix.
Czego nie obejmuje gwarancja śladów zużycia, celowego zniszczenia, wycieku baterii, defektów powstałych na skutek nieprzestrzegania instrukcji obsługi. Na przykład, próba rozebrania zaklejonej głowicy.

W sprawie reklamacji można skontaktować się bezpośrednio z firmą Fenix.
W tym przypadku proszę podać następujące dane: Imię i nazwisko, typ/model reklamowanego produktu, numer seryjny, data zakupu i opis usterki.

Linia serwisowa dystrybutora w Polsce: Paweł Rak infolinia: +48 32 265 22 00 wew. 24, kom: +48 515 269 062 (od poniedziałku do piątku 10:00-15:30: serwis@kolba.pl)
Linia serwisowa producenta: +86-755-2963 1590 (8:30 do 18:00 GMT+8 (od poniedziałku do piątku: service@fenixlight.com)

Uwaga: nowe warunki gwarancji dotyczą wyłącznie latarek zakupionych po 1 stycznia 2015 roku.

Click Shop | Hosting home.pl